måndag 11 november 2013

Tillbaka på jobbet...

och jag verkar vara välkommen tillbaka av såväl kollegor som elever. Denna vecka är det 25% som gäller, för att få ut så mycket nyttig rehab som möjligt av tiden som sjukskriven. Att gå tillbaka till jobbet från denna operation, som jag blir fullt frisk från, är ändå något påfrestande då jag mentalt stämmer av hela tiden "hur det känns".

Nästa vecka arbetar jag 50% och då tar jag en av mina grupper helt och hållet - eftermiddagen, då det kan vara skönt att starta dagen lite lugnt. Eller kanske jag skulle ha resonerat tvärtom och tagit förmiddagen och avsluta eftermiddagen lite lugnt. Ähh...det blir nog bra det här.

Vecka 48 ska jag gå upp på 100%.

Jag har numera helt lagt bort kryckorna och de hjälpmedel jag använder mig av nu är strumppåtagaren, skohorn, elastiska skosnören, griparmen för att rätta till plösen i skorna samt toalettsitsförhöjningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.