tisdag 17 september 2013

En sömnlös natt

Efter operationen och att spinalbedövningen släppt så har natten bestått av postkirurgisk smärta av den jobbigare naturens. Lika naturligt har det alltså varit att skriva detta inlägg i en blogg, som jag tror blir rolig och informativ. Jag har bestämt mig för att låta denna blogg följa mig under min sjukskrivning.

I skrivande stund så är klockan 04.30 och jag kan konstatera att någon sömn inte kommer att göra entré. Jag tror det beror på smärtan, men jag är ju väldigt nyfiken av mig, så jag är kanske nyfiken på vad denna dag ska bjuda på.

Förresten ja, det där med sömn och vilken sida man helst sover på, så meddelade sjuksyster att någon sida blir det tal om först efter sex veckor, helst åtta eller fler och då med en kudde mellan benen. Så det så! Skönt att slippa välja ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.