fredag 27 september 2013

Långfredag?

Denna fredag bjöd på dystert väder från början till slut, men skam den som gnäller och inte går ut. Denna syn mötte mig under promenaden i eftermiddags, för första gången på ett par veckor nu. Idag blev det hit men inte längre. Det var den längsta promenaden hittills, på ca 2,5 kilometer.











Nästa vecka tar jag mig ända fram, utrustad med en förhöjningskudde och tar en välförtjänt fika vid raststugan.

Ibland har man tid att förvånas över saker - små som stora. En liten sak jag hade tid att förvånas över idag var hur snabbt saker som man beställt levereras. Igår förmiddag beställde jag ett nytt batteri till min bärbara dator och idag strax för lunch kunde jag hämta ut paketet hos DHL-ombudet.

Någon stor sak förvånades jag inte över idag.

En stor förändring och förbättring kommer att äga rum, förhoppningsvis inom de kommande två veckorna. En härlig kombinationssoffa med divan och schäslong kommer att inta ett vardagsrum nära mig. Välkommen, enhetlig och vilsam möblering!


Nu blir det analoga medier för resten av kvällen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.